Aby udowodnić wszystkim zainteresowanym stronom, że poważnie podchodzisz do swojego biznesu, zgodnie z przyjętą strategią.
Aby ustalić długoterminowe kamienie milowe biznesu, które są najważniejsze do odniesienia sukcesu.
Aby zrozumieć charakterystykę branży i rynku.
Aby wytyczyć i monitorować przyjęty kurs biznesu.
Aby lepiej zrozumieć swoich bezpośrednich i pośrednich konkurentów oraz jakie przewagi konkurencyjne mogą zagwarantować sukces.
Aby lepiej zrozumieć wszystkie preferencje i zachowania swoich klientów.
Aby udokumentować swój plan marketingowy niezbędny do rozwoju firmy.
Aby pozycjonować markę wobec klientów, inwestorów i partnerów.
Aby dokonać oceny wykonalności Twojego przedsięwzięcia. Studium wykonalności wraz z uwarunkowaniami.
Aby udokumentować przyjęty model finansowy, model przychodów.
Aby określić zapotrzebowanie na kapitał obrotowy i zdefiniować źródła jego pochodzenia.
Aby przyciągnąć ewentualnych inwestorów, bądź pozyskać inne obce źródła finansowania biznesu.
Aby przyciągnąć partnerów i kontrahentów.
Aby zmniejszyć koszty alternatywne i zminimalizować wszelkie ryzyka.
Aby zainspirować pracowników i kadrę zarządzającą i przyciągnąć najwyższej jakości talenty.
Aby zrozumieć i prognozować potrzeby kadrowe Twojej firmy
Aby ocenić sukces swojego biznesu – poziom osiągniętych celów strategicznych, finansowych i operacyjnych.
Aby być przygotowanym na zmianę warunków funkcjonowania firmy.
Aby móc odkrywać nowe możliwości.
Aby zweryfikować przyjęte założenia.